26 23 71 87 [email protected]

Aktuelle workshops og arrangementer

E-mail marketing

5-dages forløb i anvendelse af e-mail marketing og automation-marketing som en del af virksomhedens digitale vækst

Hvordan sender jeg nyhedsbreve ud digital til mine kunder? Hvad skal jeg skrive om i mine nyhedsbreve? Hvordan sikrer jeg, at indholdet er relevant? Hvordan skaber jeg automatiserede processer for min e-mail marketing? Hvordan kan e-mails bidrage til virksomhedens online-vækst?

Og allermest centralt: hvordan planlægger jeg bedst muligt, at min virksomhed ikke løber tør for budskaber eller fortæller forskellige historier i forskellige kanaler?

Dette er nogle af de spørgsmål, der gives svar på gennem teori, eksempler og øvelser fordelt på et 5-dages forløb på Bornholm.

p

Underviser: Anders Wiberg, ejer af WIBERG Digital
Varighed: 5 dage
Antal deltagere: 1-4 personer
Dato: juni 2021
Sted: Nexø Havn
Pris: 20.000 DKK ex. moms pr. deltager
Tilmelding: anders@dobbelt-dk

Nogle af temaerne på kurset er bl.a.:

Content-plan: Øvelser med udgangspunkt i online-værktøjer for opsætning af content-plan for e-mail marketing indsatsen i virksomheden. Introduktion til, hvordan indhold og budskaber koordineres på tværs af virksomhedens kanal-mix og marketingindsatser.

Teknisk opsætning: Introduktion til de mest gængse og populære online-services til udsendelse af nyhedsbreve og håndtering af permissions, tilmeldinger, trigger-flows, audience og kampagner.

Kunderejsen: Øvelser med opsætning af den digitale kunderejse for virksomhedens eksisterende og potentielle kunder – herunder tanker og afklaring om: hvad fortæller vi vores modtagere? Hvordan fortæller vi om virksomheden og produkterne? Og hvornår skal vi kommunikere hvilke budskaber?

f

Strategi & Taktik

Der skitseres de mulige veje, der kan benyttes, og hvad skal prioriteres i alle mulighederne. Der laves løbendes opfølgning på alle tiltag.

Fortælling & plan

Fortællingerne af de løbende historier og indblik i virksomhedens produkter og univers planlægges over tid.

w

Digital KOMMUNIKATION

Fortællingen sættes i relevans og forlængelse af virksomhedens røde tråd i øvrig kommunikation og marketing.

i

Content-håndtering

Udarbejdet content sættes op i systemer og programmerne, som skal hjælpe med at udsende nyhedsbreve til kunderne.

Digital branding

2 dages kursus i branding af egen virksomhed og optimering af indhold på digitale platforme

Hvem er mine kunder? Hvordan segmentere jeg dem? Hvordan får jeg dem til at reagere på mine budskaber, mit brand, min kommunikation, mine produkter og services?
Hvordan får jeg etableret mit brand og min kernefortælling som kan bredes ud på digitale platforme, og være med til at skabe trafik via kommunikationskanalerne til mit website?

Dette er nogle af de spørgsmål, der gives svar på gennem teori, eksempler og øvelser fordelt på et 2-dages kursus på Bornholm.

p

Underviser: Anders Wiberg, ejer af WIBERG Digtal
Varighed: 2 dage
Antal deltagere: 1-4 personer
Dato: maj 2021
Sted: Nexø Havn
Pris: 25.000 DKK ex. moms
Tilmelding: anders@dobbelt-dk

Nogle af temaerne på kurset er bl.a.:

Produktbeskrivelse: Øvelser med udgangspunkt i områder fra Væksthjulets “Idébeskrivelse” og “Mission”, samt udfyldning af skemaer/modeller fra “International Markedsføring” (5. udgave, Trojka) for “Metoder til differentiering”.

Kundesegmentering: Øvelser med udgangspunkt i Minerva-modellen, Carats “Persona”-model, samt udfyldning af skemaer/modeller fra “International Markedsføring” (5. udgave, Trojka) for segmentering og målgruppevalg.

Kanaloverblik: Øvelser med udfyldning af indledende indhold i en “Channel Performance”-model med overblik over kanaler, budgetter, ROI, og (estimeret) volumen.

f

Strategi & Taktik

Der skitseres de mulige veje, der kan benyttes, og hvad skal prioriteres i alle mulighederne. Der laves løbendes opfølgning på alle tiltag.

Brand & Design

Fortællingen og brand-identiteten opsættes og fastlægges på en måde, så virksomheden fremstår unikt og genkendeligt på alle platforme.

w

Digital KOMMUNIKATION

Content-plan for fortællingen rulles ud i digitale kanaler for at lavet en 360 graders fremtoning af virksomhedens røde tråd.

i

Content

Der opsættes en content-plan for udrulning af ændringer og nye tiltag, herunder anskaffelse af tekster, grafiske elementer og billeder.

Kontakt

Nexø, Bornholm

Kontoret på øernes ø
– øen i Østersøen

Kontakt

anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187

Bliv ringet op