26 23 71 87 [email protected]

Om arbejdet

W er specialiseret i at tilbyde skræddersyet rådgivning til virksomheder i forskellige brancher. I W arbejder Anders Wiberg tæt sammen med virksomhederne for at forstå deres behov og udfordringer og udvikle effektive løsninger, der kan bidrage til deres succes.

STRATEGI & TAKTIK

Hele verden er blevet digital, og alle virksomheder vil gøre sit bedste på en mere og mere konkurrencepræget markedsplads. Men nogle gange kan man ikke blot “gøre som de andre gør”.
Man er nødt til at træde et skridt tilbage, betragte ens virksomhed, ens brand og kunderne, for at afdække de rette prioritetet, kompetencer og investeringer.
Dette gør W for virksomheden.

ROADMAP TIL SUCCES

Få kortlagt alle aktiviteter og fokusområde. Få dem til at hænge sammen og eksekveret med rettidig omhu, og til tiden.
Få ro i maven om, at nogle ting hænger sammen på en måde som gør, at man må vente på andre dele af forretningen før de kan eksekveres.
Roadmap giver det komplette overblik for fremdriften i virksomhedens udvikling.

BRAND & DESIGN

Hvordan hænger virksomhedens brand sammen med de digitale muligheder? Få hjælp til kortlægge kerneværdierne og -budskaberne for jeres virksomheds mission og vision.
Ved at finde frem til “the WHY”, “the HOW” og “the WHAT” kan der bygges en kommunikationsplan op for de markedsføringsplatforme, der skal sikre virksomheden fremgang og vækst.

PROJEKTSTYRING A-TIL-Å

W tager styringen af handlingsplanen og fokusområderne for alle opgaver i udviklingen af marketingmaterialer – alt for udarbejdelse af tekster til lancering og kampagner. Gennem et stærkt netværk – og tilliden til det – til specialister med højt kvalitetsniveau sætter W sig på kanonen, når den skal affyres.

CONTENT

Hvordan skal en content-plan se, og hvordan skaffes tekster og billeder? Kan det betale sig at ansætte eller outsource – og hvilke dele skal nedprioriteres eller opprioriteres.
Få lavet en plan for fortællingerne om jeres virksomhed på de digitale medier – hvad enten det er sociale medier, annoncering, nyhedsbreve eller PR, så skal fortællingerne hænge sammen for at skabe en effekt.

AUDIENCE ANALYTICS

Dataopsamling er essentiel, og analyseværktøjer og målepunkter skal etableres. Ved hjælp af opsætning og analyser i Google Analytics for virksomheden et simpelt overblik over kundernes digitale adfærd, og herefter kan der understøttes nye indsatsområder baseret på data. Der opsættes en “Channel Performance”-oversigt for website for at afkode virksomhedens digitale DNA i form af de kanaler kunderne bruger for at finde hen til virksomheden, samt performance og ROI for de kanaler.

Webdesign

Hvordan skal man udvikle sine digitale platforme? Få afklaret muligheder for in- eller out-house, og få lagt en plabn for udvikling og opsætning af hjemmesiden.

Team-sammensætning

Personerne bag den digitale transformation er altafgørende – få afdækket kompetencer og forventinger.

Optimering af tidsforbrug

Alle oplever, at tiden går ufatteligt stærkt, og der er mange ting man ikke når. Ved hjælp af digitale værktøjer er det muligt af minimere burn-rates og tidsspild markant.

w

Digital Marketing

Hvordan ser det det digitale marketingmix ud – hvad virker, hvad virker ikke for brandet og målgruppen.

Artikler om kompetencerne

Konkurrentovervågning

Konkurrentovervågning

Konkurrentovervågning: Vigtigheden, 5 gode råd til afrapportering og 10 tips til løbende gennemførelseKonkurrentovervågning er afgørende for virksomheders succes i dagens konkurrenceprægede marked. Ved at implementere en systematisk tilgang til at indsamle og...

CLM – Customer Lifecycle Flow

CLM – Customer Lifecycle Flow

Hvad er "CLM"?Et customer lifecycle flow (kundelivscyklusflow) er en strategisk proces, hvor virksomheder identificerer og administrerer forskellige stadier af kundeforholdet fra start til slut.Det er vigtigt at inkludere nøgleelementer i dette flow for at sikre en...

MARKETING AUDIT

MARKETING AUDIT

Hvad er en "audit"?En audit af en virksomhed er en systematisk og objektiv evaluering af en virksomheds økonomiske og operationelle information og processer. Formålet med en audit er at give et uafhængigt syn på virksomhedens økonomiske sundhed og risici og...

STRATEGISK PLANLÆGNING

STRATEGISK PLANLÆGNING

Strategisk planlægning er afgørende for enhver virksomheds succes. Det er en proces, der hjælper virksomheder med at opnå deres mål og sikre, at de bruger deres ressourcer på en effektiv måde. En god planlægning kan hjælpe virksomheder med at forudse og tackle...

Kontakt

Kontorene

Nexø, Bornholm.
Ørestaden København.

Kontakt

anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187