Om arbejdet
En strategi for den digitale transformation af en virksomhed er fyldt med spændende muligheder – og en stor risiko for, at man går i en forkert retning.
Ved hjælp af disse fokusområder kan muligheder og udfordringer blive kortlagt, vurderet, estimeret, prioriteret, planlagt og eksekveret.

STRATEGI & TAKTIK
Hele verden er blevet digital, og alle virksomheder vil være digitale.
Men nogle gange kan man ikke blot “gøre som de andre gør”.
Man er nødt til at træde et skridt tilbage, betragte ens virksomhed, ens brand og kunderne, for at afdække de rette prioritetet, kompetencer og investeringer.
Dette gør WIBERG DIGITAL for virksomheden.

ROADMAP TIL SUCCES
Få kortlagt alle aktiviteter og fokusområde. Få dem til at hænge sammen og eksekveret med rettidig omhu, og til tiden.
Få ro i maven om, at nogle ting hænger sammen på en måde som gør, at man må vente på andre dele af forretningen før de kan eksekveres.
Roadmap giver det komplette overblik for fremdriften i virksomhedens udvikling.

BRAND & DESIGN
Hvordan hænger virksomhedens brand sammen med de digitale muligheder? Få hjælp til kortlægge kerneværdierne og -budskaberne for jeres virksomheds mission og vision.
Ved at finde frem til “the WHY”, “the HOW” og “the WHAT” kan der bygges en kommunikationsplan op for de digitale markedsføringsplatforme der skal sikre virksomheden fremgang og vækst.

PROJEKTSTYRING A-TIL-Å
Vi tager styringen af handlingsplanen og fokusområderne for alle opgaver i den digitale udvikling – alt for udarbejdelse af tekster til udvikling og programmering. Gennem vores stærke netværk – og tilliden til det – til specialister med højt kvalitetsniveau sætter vi os på kanonen når den skal affyres.

CONTENT
Hvordan skal en content-plan se, og hvordan skaffes tekster og billeder? Kan det betale sig at ansætte eller outsource – og hvilke dele skal nedprioriteres eller opprioriteres.
Få lavet en plan for fortællingerne om jeres virksomhed på de digitale medier – hvad enten det er sociale medier, annoncering, nyhedsbreve eller PR, så skal fortællingerne hænge sammen for at skabe en effekt.

AUDIENCE ANALYTICS
Dataopsamling er essentiel, og analyseværktøjer og målepunkter skal etableres. Ved hjælp af opsætning og analyser i Google Analytics for virksomheden et simpelt overblik over kundernes digitale adfærd, og herefter kan der understøttes nye indsatsområder baseret på data. Der opsættes en “Channel Performance”-oversigt for website for at afkode virksomhedens digitale DNA i form af de kanaler kunderne bruger for at finde hen til virksomheden, samt performance og ROI for de kanaler.
Web Development
Hvordan skal man udvikle sin IT-udvikling? Få afklaret muligheder for in- eller out-house, og få lagt en release-plan.
Team-sammensætning
Personerne bag den digitale transformation er altafgørende – få afdækket kompetencer og forventinger.
Optimering af tidsforbrug
Alle oplever, at tiden går ufatteligt stærkt, og der er mange ting man ikke når. Ved hjælp af digitale værktøjer er det muligt af minimere burn-rates og tidsspild markant.
Digital Marketing
Hvordan ser det det digitale marketingmix ud – hvad virker, hvad virker ikke for brandet og målgruppen.
Seneste projekter
VÆKST GENNEM DIGITAL MEDIESTRATEGI OG TAKTISK ANVENDELSE AF LINKEDIN
Med fokus på at skabe vækst i kundebasen og omsætningen, er der udarbejdet en digital mediestrategi for storytelling, branding, rekruttering og opsalgsmuligheder ved brug af LinkedIn.…
ETABLERING AF DIGITAL TILSTEDEVÆRELSER FOR ET LOKALT FYRTÅRN
Nexø Hallen er én af grundsøjlerne i et lille lokalt sammentømret samfund i udkanten af Danmark. Det er her folk samles i fritiden og til fest. Derfor var det vigtigt at få udarbejdet en digital tilstedeværelse, så folk aldrig er i tvivl om, hvad man kan opleve på området på forskellige tidspunkter. Der er udarbejdet en digital tilstedeværelse gennem et website, visuel identitet, tekster til fortællinger og beskrivelser – samt en strategi og taktik for anvendelse af sociale medier og kalenderfunktioner.…
ETABLERING AF IDENTITET OG BRANDING-STRATEGI FOR LIVSTIL- OG INDRETNINGSFIRMA
Tadelakt Danmark er eksperter på området for anvendelsen af sydeuropæiske stilarter til indretning, renovering og modernisering af boliger – ved brug af naturmaling, naturpuds, marmor og historiske håndværkerteknikker. Virksomheden skulle lanceres på nationalt plan, og har fået udarbejdet grafisk identitet, branding-strategi, tekster og fortællinger til deres digitale platforme.…
Kontakt
Nexø, Bornholm
Kontoret på øernes ø
– øen i Østersøen
Kontakt
anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187