26 23 71 87 [email protected]

Om arbejdet

En strategi for den digitale transformation af en virksomhed er fyldt med spændende muligheder – og en stor risiko for, at man går i en forkert retning.
Ved hjælp af disse fokusområder kan muligheder og udfordringer blive kortlagt, vurderet, estimeret, prioriteret, planlagt og eksekveret.

STRATEGI & TAKTIK

Hele verden er blevet digital, og alle virksomheder vil være digitale.
Men nogle gange kan man ikke blot “gøre som de andre gør”.
Man er nødt til at træde et skridt tilbage, betragte ens virksomhed, ens brand og kunderne, for at afdække de rette prioritetet, kompetencer og investeringer.
Dette gør WIBERG DIGITAL for virksomheden.

ROADMAP TIL SUCCES

Få kortlagt alle aktiviteter og fokusområde. Få dem til at hænge sammen og eksekveret med rettidig omhu, og til tiden.
Få ro i maven om, at nogle ting hænger sammen på en måde som gør, at man må vente på andre dele af forretningen før de kan eksekveres.
Roadmap giver det komplette overblik for fremdriften i virksomhedens udvikling.

BRAND & DESIGN

Hvordan hænger virksomhedens brand sammen med de digitale muligheder? Få hjælp til kortlægge kerneværdierne og -budskaberne for jeres virksomheds mission og vision.
Ved at finde frem til “the WHY”, “the HOW” og “the WHAT” kan der bygges en kommunikationsplan op for de digitale markedsføringsplatforme der skal sikre virksomheden fremgang og vækst.

PROJEKTSTYRING A-TIL-Å

Vi tager styringen af handlingsplanen og fokusområderne for alle opgaver i den digitale udvikling – alt for udarbejdelse af tekster til udvikling og programmering. Gennem vores stærke netværk – og tilliden til det – til specialister med højt kvalitetsniveau sætter vi os på kanonen når den skal affyres.

CONTENT

Hvordan skal en content-plan se, og hvordan skaffes tekster og billeder? Kan det betale sig at ansætte eller outsource – og hvilke dele skal nedprioriteres eller opprioriteres.
Få lavet en plan for fortællingerne om jeres virksomhed på de digitale medier – hvad enten det er sociale medier, annoncering, nyhedsbreve eller PR, så skal fortællingerne hænge sammen for at skabe en effekt.

AUDIENCE ANALYTICS

Dataopsamling er essentiel, og analyseværktøjer og målepunkter skal etableres. Ved hjælp af opsætning og analyser i Google Analytics for virksomheden et simpelt overblik over kundernes digitale adfærd, og herefter kan der understøttes nye indsatsområder baseret på data. Der opsættes en “Channel Performance”-oversigt for website for at afkode virksomhedens digitale DNA i form af de kanaler kunderne bruger for at finde hen til virksomheden, samt performance og ROI for de kanaler.

Web Development

Hvordan skal man udvikle sin IT-udvikling? Få afklaret muligheder for in- eller out-house, og få lagt en release-plan.

Team-sammensætning

Personerne bag den digitale transformation er altafgørende – få afdækket kompetencer og forventinger.

Optimering af tidsforbrug

Alle oplever, at tiden går ufatteligt stærkt, og der er mange ting man ikke når. Ved hjælp af digitale værktøjer er det muligt af minimere burn-rates og tidsspild markant.

w

Digital Marketing

Hvordan ser det det digitale marketingmix ud – hvad virker, hvad virker ikke for brandet og målgruppen.

Seneste projekter

KOMMUNIKATIONSSTRATEGI FOR NY LANDSDÆKKENDE IVÆRKSÆTTERINDSATS

KOMMUNIKATIONSSTRATEGI FOR NY LANDSDÆKKENDE IVÆRKSÆTTERINDSATS

Erhvervsstyrelsen og Erhvervshusene på tværs af landet stod overfor udrulningen af et nyt landsdækkende iværksætter-program, med en målsætning om mere end 3.000 deltagere fra hele landet. Opgaven bestod i at lave strategien for kommunikationen, udrulning af digital branding og marketing, samt overordnet fællesskabs-identitet for programmet.…

INSPIRATIONSFOREDRAG OM WEBANALYTICS

INSPIRATIONSFOREDRAG OM WEBANALYTICS

Foredrag om mulighederne for at afkode brugere og kunders digitale adfærd og præferencer i forhold til opsætning af digitale platforme og content-marketing. Indblik i mine cases og resultater med anvendelsen af webanalyse til forstærkning af den digitale kunderejse.…

Kontakt

Nexø, Bornholm

Kontoret på øernes ø
– øen i Østersøen

Kontakt

anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187

Bliv ringet op