Cases
På denne side finder du et udvalg af cases, der spænder over forskellige områder, herunder strategisk planlægning, organisationsudvikling, forretningsudvikling, marketing og meget mere. W er stolt af at kunne dele vores succeshistorier med dig og håber, at du vil finde inspiration i arbejdet.
Her kan du finde eksempler på, hvordan W har hjulpet forskellige kunder med deres udfordringer og problemstillinger. Forhåbentligt giver disse cases et indblik i arbejdet og ekspertisen inden for rådgivning.
W er specialiseret i at tilbyde skræddersyet rådgivning til virksomheder i forskellige brancher. Der arbejdes altid tæt sammen med kunderne for at forstå deres behov og udfordringer og udvikle effektive løsninger, der kan bidrage til deres succes.
Med en undersøgende data-drevet tilgang til de nuværende platforme og muligheder – skabes indsigter, analyser og mulighederne for fremtiden for kunderne.
Jeres kunder fortjener en virksomhed i topform!
Tag dig god tid til at udforske de forskellige cases og tøv ikke med at række ud, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere om rådgivningstjenesterne.
W ser frem til at høre fra dig!
NY DIGITAL IDENTITET FOR OFFSHORE-VIRKSOMHED
Med et nyt design af hjemmesiden ville Bornholms Elektromotor positionerer sig som en professionel aktør for både eksisterende lokale kunder, såvel som nye internationale offshore kunder. Hjemmesiden skal give kunden en god brugeroplevelse og kunderejse med et...
FORANKRING AF LOKAL IDENTITET OG TILSTEDEVÆRELSE
Freelance-konsulent for etablering af rød tråd i kommunikations- og marketingsaktiviteter - for at sikre øget kendskab i lokalområdet, stringente arbejdsprocesser for eksekvering af årshjulet, kampagneaktiviteter, løbende annoncering, justering af materialer,...
MARKETINGSTRATEGI, REBRANDING OG 1.600% VÆKST I ONLINE-LEADGENERERING
Som ekstern marketing-lead hos Solar Nordic A/S stod W i spidsen for udvikling af alle marketingmaterialer, til anvendelse på forskellige tidspunkter og i forskellige henseender - bl.a. indeholdende: kanalstrategi annonceringsstrategi budskaber visuel identitet...
VÆKST GENNEM DIGITAL MEDIESTRATEGI OG TAKTISK ANVENDELSE AF LINKEDIN
Med fokus på at skabe vækst i kundebasen og omsætningen, er der udarbejdet en digital mediestrategi for storytelling, branding, rekruttering og opsalgsmuligheder ved brug af LinkedIn.
ETABLERING AF DIGITAL TILSTEDEVÆRELSE FOR ET LOKALT FYRTÅRN
Nexø Hallen er én af grundsøjlerne i et lille lokalt sammentømret samfund i udkanten af Danmark. Det er her folk samles i fritiden og til fest. Derfor var det vigtigt at få udarbejdet en digital tilstedeværelse, så folk aldrig er i tvivl om, hvad man kan opleve på...
RE-BRANDING AF PRODUKTLINJE TIL DIABETIKERE
Virksomheden FunderBag designer og afsætter tasker, som hjælper diabetikere at få en lettere hverdag, hvor de har deres udstyr samlet i én overskuelig taske. FunderBag har fået udarbejdet ny visuel identitet på deres digitale platforme, som værner om kvaliteten og det...
KOMMUNIKATIONSSTRATEGI FOR NY LANDSDÆKKENDE IVÆRKSÆTTERINDSATS
Erhvervsstyrelsen og Erhvervshusene på tværs af landet stod overfor udrulningen af et nyt landsdækkende iværksætter-program, med en målsætning om mere end 3.000 deltagere fra hele landet. Opgaven bestod i at levere en udarbejdet strategi for kommunikationen, udrulning...
INSPIRATIONSFOREDRAG OM LOKAL STORYTELLING
For den samlede bornholmske turistbranche afholdt jeg foredrag om mulighederne med storytelling og digitale medier i forhold til at holde potentielle kunder engagerede og forstærke den digitale kunderejse.
INSPIRATIONSFOREDRAG OM WEBANALYTICS
Foredrag om mulighederne for at afkode brugere og kunders digitale adfærd og præferencer i forhold til opsætning af digitale platforme og content-marketing. Indblik i mine cases og resultater med anvendelsen af webanalyse til forstærkning af den digitale kunderejse.
DIGITAL ANSVARLIG FOR KNÆK CANCER
Ansvarlig for udvikling af digitale kommunikations- og støttemulighed som understøttelse til Danmarks største indsamlingstiltag: Knæk Cancer. Brugercentrerede og lokaltforankrede digitale platforme blev etablerede for at nå ud til hver enkelt ildsjæl for kræftsagen -...
WEB-ANALYSE FOR HIPER.DK
Udarbejdelse af brugeradfærdsanalyser for Hipers digitale platforme, centreret omkring hiper.dk. Herunder anbefalinger til konverterings-optimering, anti-churn og brugervenlighed. Der blev udarbejdet wireframes og designs for relancering af hiper.dk med udgangspunkt i...
WEB-OPSÆTNING FOR ELEKTRONISTA.DK
Support, opsætning, web-analyse og videreudvikling af ét af de største tech-sites i Danmark. Sparring på digitale muligheder og brugernes adfærd i forhold til mulighederne for Christianes Vejløs offentlige talerør gennem stærke kanaler på Twitter, LinkedIn og...
RE-BRANDING AF MEDICOLOGIC
Udarbejdelse af kommunikations- og brandingstrategi for den nye retning ejer og ledelse af virksomheden har besluttet sig for. Herunder genetablering af synlighed på LinkedIn og websitet, og et stort fokus på lead-generering af nye kunder og nye konsulenter.
WEBANALYSE FOR DSB
“Mission: kill the HIPPO” med introduktion af Google Analytics og udbredelse af webanalyse på tværs af organisationen og topledelsen.
IVÆRKSÆTTER-PLATFORM
Nye digitale platforme til at understøtte strategien for øgede muligheder for iværksættere og erhvervsliv på Bornholm, som inspiration for nye ideer, herunder en revitaliseringen og introduktion af en ny fortælling om iværksætteri i udkanten.
MIN SIDE
Selvbetjeningsportal for canaldigital.dk, med dynamisk content baseret på kundens relation til virksomheden: tv-boks, tillægsprodukter og abonnement.
STORYTELLING
Storytelling hos Kræftens Bekæmpelse, centreret omkrig de mange danskere og de udfordringer og smerter kræften har givet dem.
Kontakt
Kontorene
Nexø, Bornholm.
Ørestaden, København.
Kontakt
anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187