26 23 71 87 [email protected]

Cases

Gennem mere end 16  år har jeg været involveret i en lang række spændende digitale teams, initiativer, satsninger, projekter og driftopgaver.
Fantastiske opgaver for fantastiske virksomheder og kunder.
Hvis I ligger inde med tanker om lignende tiltag, så tøv ikke med at kontakte mig.

 

RE-BRANDING AF PRODUKTLINJE TIL DIABETIKERE

RE-BRANDING AF PRODUKTLINJE TIL DIABETIKERE

Virksomheden FunderBag designer og afsætter tasker, som hjælper diabetikere at få en lettere hverdag, hvor de har deres udstyr samlet i én overskuelig taske. FunderBag har fået udarbejdet ny visuel identitet på deres digitale platforme, som værner om kvaliteten og det...

INSPIRATIONSFOREDRAG OM WEBANALYTICS

INSPIRATIONSFOREDRAG OM WEBANALYTICS

Foredrag om mulighederne for at afkode brugere og kunders digitale adfærd og præferencer i forhold til opsætning af digitale platforme og content-marketing. Indblik i mine cases og resultater med anvendelsen af webanalyse til forstærkning af den digitale kunderejse.…

DIGITAL ANSVARLIG FOR KNÆK CANCER

DIGITAL ANSVARLIG FOR KNÆK CANCER

Ansvarlig for udvikling af digitale kommunikations- og støttemulighed som understøttelse til Danmarks største indsamlingstiltag: Knæk Cancer. Brugercentrerede og lokaltforankrede digitale platforme blev etablerede for at nå ud til hver enkelt ildsjæl for kræftsagen -...

WEB-ANALYSE FOR HIPER.DK

WEB-ANALYSE FOR HIPER.DK

Udarbejdelse af brugeradfærdsanalyser for Hipers digitale platforme, centreret omkring hiper.dk. Herunder anbefalinger til konverterings-optimering, anti-churn og brugervenlighed. Der blev udarbejdet wireframes og designs for relancering af hiper.dk med udgangspunkt i...

WEB-OPSÆTNING FOR ELEKTRONISTA.DK

WEB-OPSÆTNING FOR ELEKTRONISTA.DK

Support, opsætning, web-analyse og videreudvikling af ét af de største tech-sites i Danmark. Sparring på digitale muligheder og brugernes adfærd i forhold til mulighederne for Christianes Vejløs offentlige talerør gennem stærke kanaler på Twitter, LinkedIn og...

RE-BRANDING AF MEDICOLOGIC

RE-BRANDING AF MEDICOLOGIC

Udarbejdelse af kommunikations- og brandingstrategi for den nye retning ejer og ledelse af virksomheden har besluttet sig for. Herunder genetablering af synlighed på LinkedIn og websitet, og et stort fokus på lead-generering af nye kunder og nye konsulenter.

WEBANALYSE FOR DSB

WEBANALYSE FOR DSB

“Mission: kill the HIPPO” med introduktion af Google Analytics og udbredelse af webanalyse på tværs af organisationen og topledelsen.

IVÆRKSÆTTER-PLATFORM

IVÆRKSÆTTER-PLATFORM

Nye digitale platforme til at understøtte strategien for øgede muligheder for iværksættere og erhvervsliv på Bornholm, som inspiration for nye ideer, herunder en revitaliseringen og introduktion af en ny fortælling om iværksætteri i udkanten.

MIN SIDE

MIN SIDE

Selvbetjeningsportal for canaldigital.dk, med dynamisk content baseret på kundens relation til virksomheden: tv-boks, tillægsprodukter og abonnement.

STORYTELLING

STORYTELLING

Storytelling hos Kræftens Bekæmpelse, centreret omkrig de mange danskere og de udfordringer og smerter kræften har givet dem.

DIGITAL MARKETINGSTRATEGI FOR KRÆFTENS BEKÆMPELSE

Analyse af kundernes brugeradfærd på cancer.dk, herunder afdækning af performance for de anvendte trafikkanaler. Identificering af potentialet og nødvendig investering i annoncering på sociale medier, Google AdWords (via NGO-muligheden for gratis Google Grants...

3BONUS

3BONUS

Loyalitetskoncept til telebranchen. Med udgangspunkt i kundernes abonnement og forbrug optjente de rabat til køb af næste smartphone.

DIGITAL TV-GUIDE TIL DE NORDISKE LANDE

DIGITAL TV-GUIDE TIL DE NORDISKE LANDE

Ansvarlig for design- og udviklingsprocessen for at etablere en tv-guide til Canal Digitals kunder i alle de nordiske lande. Som kunde hos Canal Digital kan man logge ind i tv-guiden og fjernoptage og administrere programmer på sin tv-boks.

NYT CANALDIGITAL.DK

NYT CANALDIGITAL.DK

Opgaven gik ud på at revitalisere en forældet platform ved hjælp af in-housing af IT-udvikling, Analytics-data og målet om den bedste digitale kundeservice.

ETABLERING AF CLM-FLOW FOR CANAL DIGITAL

ETABLERING AF CLM-FLOW FOR CANAL DIGITAL

Med Globase-mailsystem og landingpages/selvbetjening på Episerver-CMS blev der skabt et kundedialog-program som løbende motiverede kunderne til at forblive kunde. Jeg fungerede som bindeled mellem leverandør, marketingsafdeling og grafisk afdeling for at sikre et 360...

MIT3

MIT3

Selvbetjeningsportal til administrering og overblik over kundernes abonnementer, regninger, forbrug og tillægsprodukter.Jeg var projektleder på projektet, og koordinerede arbejdet mellem forretning, IT-udvikling, web-redaktører og grafiske designere. Målet var total...

Kontakt

Nexø, Bornholm

Kontoret på kanten af vandet
– midt på havnen

Kontakt

anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187