26 23 71 87 anders@dobbelt-v.dk

CASES

Gennem de seneste 15 år har jeg været involveret i en lang række spændende digitale teams, initiativer, satsninger, projekter og driftopgaver.

Mit 3

Selvbetjeningsportal til administrering og overblik over kundernes abonnementer, regninger, forbrug og tillægsprodukter.
Jeg var projektleder på projektet, og koordinerede arbejdet mellem forretning, IT-udvikling, web-redaktører og grafiske designere. Målet var total gennemsigtighed for kunderne – målet blev opnået.

Nyt canaldigital.dk

Opgaven gik ud på at revitalisere en forældet platform ved hjælp af in-housing af IT-udvikling, Analytics-data og målet om den bedste digitale kundeservice.

Min side

Selvbetjeningsportal for canaldigital.dk, med dynamisk content baseret på kundens relation til virksomheden: tv-boks, tillægsprodukter og abonnement.

Webanalyse for DSB

“Mission: kill the HIPPO” med introduktion af Google Analytics og udbredelse af webanalyse på tværs af organisationen.

Digital Tv-guide til de nordiske lande

Ansvarlig for design- og udviklingsprocessen for at etablere en tv-guide til Canal Digitals kunder i alle de nordiske lande. Som kunde hos Canal Digital kan man logge ind i tv-guiden og fjernoptage og administrere programmer på sin tv-boks.

3Bonus

Loyalitetskoncept til telebranchen. Med udgangspunkt i kundernes abonnement og forbrug optjente de rabat til køb af næste smartphone.

DIGITAL MARKETINGSTRATEGI FOR KRÆFTENS BEKÆMPELSE

Analyse af kundernes brugeradfærd på cancer.dk, herunder afdækning af performance for de anvendte trafikkanaler. Identificering af potentialet og nødvendig investering i annoncering på sociale medier, Google AdWords (via NGO-muligheden for gratis Google Grants budget), e-mail automation og SMS-permission kampagner.

IN-HOUSING AF DEVELOPMENT-TEAM for canal digital danmark

For at imødekomme en aggresiv strategi for udvidelse af digitale salgsmuligheder og anti-churn tiltag, stod jeg i spidsen for etablering af udviklingsteam i huset i samarbejde med it-minds.dk.
Resultaterne blev: 500% forbedring i go-to-market-time, 400% cost-reduction og bedre synergi på tværs af organisationen.

STORYTELLING

Storytelling hos Kræftens Bekæmpelse, centreret omkrig de mange danskere og de udfordringer og smerter kræften har givet dem.

ETABLERING AF CLM-FLOW FOR CANAL DIGITAL

Med Globase-mailsystem og landingpages/selvbetjening på Episerver-CMS blev der skabt et kundedialog-program som løbende motiverede kunderne til at forblive kunde.

erhvervsfremme

Nye digitale platforme til at understøtte strategien for øgede muligheder for iværksættere og erhvervsliv på Bornholm.

Nexø, Bornholm

Kontoret på øernes ø
 – øen i Østersøen

Kontakt

anders@dobbelt-v.dk
+45 2623 7187

SEND EN BESKED

Brug for lidt flere ord og tanker – send en besked, så kan vi få gang i en spændende dialog.